Sayfalar

...doğru bilgi için yorum ve katkınız önemlidir


NOT: Siz değerli izleyicilerimizle paylaştığımız her bilginin kesin doğruluğunu iddia edemeyiz. Uzmanlık isteyen bilgiler vardır çünkü. Ortalarda "doğru-yanlış" dolaşan bilgiler eğer tartışılırsa, ortaya daha olumlu ve yararlı bir sonuç çıkar. Tartışarak, irdeleyerek "Doğru Bilgi"ye ulaşmış oluruz. Böylece, "yanlış"lar "doğru"nun yerini almamış olur. Doğru bilginin insana ulaşması için çaba sarf etmek fena bir şey değildir. Bu anlayışımızdan ötürüdür ki, izleyicilerimizden ulaşan "yorumlar çok değerli ve anlamlı buluyor, siz değerli izleyicilerimizle paylaşmak istiyoruz.


23 Temmuz 2016 Cumartesi

KARACİĞERİ -4 ay içerisinde- TEMİZLEMEK MÜMKÜN !

 
kaynak

4 AY İÇERİSİNDE KARACİĞERİ TEMİZLEMEK MÜMKÜN !
En büyük organlardan biri olan karaciğerin, besinlerle birlikte alınan vitamin ve minerallerin emilmesi, vücuttaki zararlı maddelerin temizlenmesi gibi hayati görevleri bulunmaktadır.
Düzenli alkol kullanımı ve aşırı yağlı gıdaların tüketimi
karaciğer yağlanması, hepatit ve siroz gibi karaciğer hastalıklarına yol açabilmektedir. Karaciğer sağlığında ilk adım, tüketilen gıdaların dikkatle seçildiği bir dengeli beslenme programı olmalıdır.
Doğru yiyecekler antioksidan etkileri ile karaciğeri temizler ve korur.
4 ay boyunca her sabah kahvaltıdan sonra 1 yemek kaşığı sızma zeytin yağ içerisine 3 damla limon damlatılıp içilir . Bu sayede karaciğeriniz eski sağlığına kavuşacaktır.'
...
Senem Hepgül: Deneyen yok mu hiç merak ettim doğrumu.4 ay beklicez mecbur
*
Nurhan Özturgut Çelik: Ben şahit oldum..yemekten once bir yemek kasigielma sikesi(evyapimi) yemekten sonra bir yemek kasigi zeytinyag icen bir dostum var..cok canli ve tam saglikli..
*
*
Selahattin Koçhan: Çok dogru ben şahidim zeytin yagı ve limon karaciğeri zinde tutar yani ölümlerin çogu ciyerlerin iflasındandır bu yüzden kullanmanızı tavsiye ederim
*
Osman Inceer Doğru ama kahvaltıdan önce, kalkmadan içip, bir süre daha yatmak şeklinde uyguladım.
*
Nail Aydın: Sigara ve aşırı alkol kullanmamak kayıdıile

Hiç yorum yok: